کد خبر: ۸۴۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷ 03 May 2020

تابناک/فرمانده سپاه پاسداران ناحیه فومن همدلی و همکاری مردم، خیرین و هیآت مذهبی را در اجرای این رزمایش، کم نظیر دانست و افزود: از این هدایای حمایتی، ۹۰۰ بسته توسط سپاه فومن، ۵۰۰ بسته توسط گروه جهادی مصاف، ۲۰۰ بسته از گروه جهادی محبان فاطمه (س) و مابقی کمک های مردمی بوده است.

رزمایش مواسات|کمک ۲ میلیاردی خیرین فومنی برای رزمایش همدلی

حمید جانباز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فومن با بیان اینکه در رزمایش مواسات این شهرستان هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان اهدا می‌شود، اظهار کرد: این هدایا شامل مایحتاج ضروری غذایی همچون برنج، گوشت، مرغ، روغن، رب، حبوبات به ارزش تقریبی هر بسته ۲۵۰ هزار تومان است.

وی با اشاره به توصیه‌های رهبر فرزانه انقلاب در اجرای رزمایش همدلی گفت: در فومن هم چون سراسر کشور، همه مردم و مسوولان برای اجرای بهتر این رزمایش بسیج شده و علاوه بر هزار و ۶۰۰ بسته امروز، روز گذشته هم ۲۵۰۰ بسته کمک معیشتی به اقشار آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا در شهرستان توزیع شده است.

 

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه فومن همدلی و همکاری مردم، خیرین و هیآت مذهبی را در اجرای این رزمایش، کم نظیر دانست و افزود: از این هدایای حمایتی، ۹۰۰ بسته توسط سپاه فومن، ۵۰۰ بسته توسط گروه جهادی مصاف، ۲۰۰ بسته از گروه جهادی محبان فاطمه (س) و مابقی کمک های مردمی بوده است.

جانباز با اشاره به مسؤولیت شرعی سپاه در برابر اعتماد مردم تصریح کرد: با کمک پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی ۵۰۰۰ هزار خانواده مستمند در سطح شهرستان شناسایی شده است و درصددیم تا این بسته‌های کمک معیشتی را به نیازمندان واقعی برسانیم.

 

وی از ادامه این رزمایش تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: با کمک مردم، مسژولان و خیرین در شب‌های قدر هم ۲۰۰۰ بسته کمک معیشتی دیگر در شهرستان توزیع می‌شود که ارزش تقریبی مجموع این بسته‌ها دو میلیارد تومان تخمین زده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار